Концепція розвитку Полтавської спеціалізованої школи № 3 на 2010-2015 р.
Завдання школи - навчити жити, наша школа - школа життя.
Держава до числа пріоритетів вдосконалення системи шкільної освіти відносить наступні напрямки:
- оптимізація освітнього процесу з метою збереження фізичного, психічного та духовного здоров'я школярів;
- посилення значущості суспільно-гуманітарного циклу дисциплін, які сприяють формуванню духовності, активній громадянській позиції особистості, її інтеграції в світову культуру;
- введення профільного навчання в старшій школі з метою забезпечення професійної орієнтації та професійного самовизначення школярів;
- забезпечення умов для розвитку та становлення особистості кожної дитини, виявлення і реалізація потенційних можливостей кожної дитини;
- удосконалення системи оцінювання навчальних досягнень учнів на всіх ступенях навчання та державної системи оцінки якості освіти;
- інформатизація освітньої практики, формування функціональної інформаційної грамотності випускників, як основи інформаційної культури особистості.
Аналіз вищезазначених напрямків показує, що вони є актуальні і мають попит і в учасників навчально-виховного процесу нашої школи ( у вчителів, учнів та батьків).
Батькам учнів потрібно, щоб школа забезпечила:
- можливість отримання якісної освіти загальної та повної;
- якісну підготовку школярів до вступу в заклади вищої, середньої та початкової професійної освіти;
- початкову професійну підготовку учнів третьої ступені школи;
- цікаве дозвілля дітей;
- а також, щоб були створені умови для:
- задоволення різноманітних інтересів і потреб учнів та розвитку здібностей школярів;
- формування інформаційної грамотності та оволодіння сучасними інформаційними технологіями;
- збереження та зміцнення здоров'я дітей.
Учням потрібно, щоб у школі:
- було цікаво вчитися;
- були в наявності комфортні психолого-педагогічні і матеріальні умови для успішної навчальної діяльності, спілкування, самореалізації;
- була можливість отримати якісну середню освіту та початкову професійну підготовку;
- були умови для опанування сучасними інформаційними технологіями.
Педагоги очікують:
- створення в школі комфортних психолого-педагогічних і матеріальних умов для здійснення професійної діяльності;
- покращення матеріально-технічного забезпечення освітнього процесу;
- створення умов для творчої самореалізації в професійній діяльності.
Завдання школи - навчити жити, наша школа - школа життя.
Держава до числа пріоритетів вдосконалення системи шкільної освіти відносить наступні напрямки:
- оптимізація освітнього процесу з метою збереження фізичного, психічного та духовного здоров'я школярів;
- посилення значущості суспільно-гуманітарного циклу дисциплін, які сприяють формуванню духовності, активній громадянській позиції особистості, її інтеграції в світову культуру;
- введення профільного навчання в старшій школі з метою забезпечення професійної орієнтації та професійного самовизначення школярів;
- забезпечення умов для розвитку та становлення особистості кожної дитини, виявлення і реалізація потенційних можливостей кожної дитини;
- удосконалення системи оцінювання навчальних досягнень учнів на всіх ступенях навчання та державної системи оцінки якості освіти;
- інформатизація освітньої практики, формування функціональної інформаційної грамотності випускників, як основи інформаційної культури особистості.
Аналіз вищезазначених напрямків показує, що вони є актуальні і мають попит і в учасників навчально-виховного процесу нашої школи ( у вчителів, учнів та батьків).
Батькам учнів потрібно, щоб школа забезпечила:
- можливість отримання якісної освіти загальної та повної;
- якісну підготовку школярів до вступу в заклади вищої, середньої та початкової професійної освіти;
- початкову професійну підготовку учнів третьої ступені школи;
- цікаве дозвілля дітей;
- а також, щоб були створені умови для:
- задоволення різноманітних інтересів і потреб учнів та розвитку здібностей школярів;
- формування інформаційної грамотності та оволодіння сучасними інформаційними технологіями;
- збереження та зміцнення здоров'я дітей.
Учням потрібно, щоб у школі:
- було цікаво вчитися;
- були в наявності комфортні психолого-педагогічні і матеріальні умови для успішної навчальної діяльності, спілкування, самореалізації;
- була можливість отримати якісну середню освіту та початкову професійну підготовку;
- були умови для опанування сучасними інформаційними технологіями.
Педагоги очікують:
- створення в школі комфортних психолого-педагогічних і матеріальних умов для здійснення професійної діяльності;
- покращення матеріально-технічного забезпечення освітнього процесу;
- створення умов для творчої самореалізації в професійній діяльності.