Персональний сайт Полтавської спеціалізованої школи №3 - Напрямки виховної роботи
Вівторок, 06.12.2016, 04:36 Вітаю Вас Гість | RSS
Полтавська спеціалізована школа I-III ступенів №3
Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 183
Форма входу
Мы вконтакте
Мы [b]онтакте

Напрямки виховної роботи


 Виховання – найбільш важлива і найбільш суперечлива сфера педагогічної діяльності на сучасному етапі. Завданням виховання є створення необхідних умов, за яких може розвинутися активний громадянин сучасного суспільства, що добре знає себе, вміє правильно використовувати власний потенціал, здатний створити ситуацію успіху, розробити й реалізувати власний життєвий проект.

У виховній роботі ми активно використовуємо інтерактивні технології.

Інтерактивна технологія має свої закономірності та особливості, а саме:

-         відбувається за умов постійної активної взаємодії учнів і педагога

-         педагог-виступає в ролі організатора процесу виховання, лідера групи

-         застосування методів, спільного вирішення проблем шляхом моделювання життєвих ситуацій, використання рольових ігор

Кредо інтерактивного виховання

Те, що я чую, я забуваю.

Те, що я бачу й чую, я трохи пам’ятаю.

Те, що я чую, бачу й обговорюю, я починаю розуміти.

Коли чую, бачу, обговорюю й роблю – я набуваю навичок. Коли я передаю знання іншим, я стаю майстром.

На сучасному етапі використання інтерактивних технологій у виховному процесі сприяє формуванню освіченої, високоморальної духовно багатої людини з широким кругозором, що здатна самореалізуватися в умовах складного і стрімкого розвитку громадянського суспільства.

Дані технології розвивають критичне мислення учнів, їхню культуру полеміки й самопрезинтації, здібності самостійного аналізу, виховують толерантне ставлення до іншої думки, повагу до національних традицій.

      Критичне мислення – один із способів інтелектуальної діяльності людини. Критичне мислення включає:

-         готовність формувати власну, незалежну точку зору та вміння виявити повагу до поглядів інших людей, брати на себе відповідальність за свої дії

-         оцінювати нову інформацію

-         вміння просіювати інформацію

-         сприйняття ідей та аналіз і висновки з них

Людина, що мислить критично, менше піддається впливові та має більш захищену систему поглядів.

Критично мислячій людині необхідні такі дослідницькі навички: спостерігати, описувати, порівнювати, визначати, асоціювати, узагальнювати, прогнозувати, застосовувати.

Для того, щоб учень міг скористатися своїми можливостями критичного мислення, йому потрібно розвивати важливі якості: готовність до планування, гнучкість, наполегливість, готовність виправляти свої помилки, усвідомлення, пошук компромісних рішень.

 


Пошук
Календар
«  Грудень 2016  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
Архів записів
Часы
Личный кабинет

Гость, мы рады вас видеть. Пожалуйста зарегистрируйтесь или авторизуйтесь!
Образование